آهنگ جدید پازل بند به نام «من حالم خوش نیست یکی تو قلبمه»
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

متن آهنگ من حالم خوش نیست یکی تو قلبمه پازل بند

 

دو سه شبه کنار پنجره دیگه خوابم نمیبره توی دلم یه عالم حرفه که توی دلم بمونه بهتره
من حالم خوش نیست یکی تو قلبمه که نمیشه وابسته مث یه مرهمه
که با زخمام همدسته یکی تو قلبمه
من حالم خوش نیست بیخودی با همه توی عکسام میخندم یکی تو قلبمه
که به عشقش پابندم یکی تو قلبمه

 

https://musicdel.ir/single-tracks/154275/





:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : hami70
ت : شنبه 10 تير 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی